Indicator (parameter) of service quality, as defined by NCCRI Unit of measurementService level determined by central body of executive power on communication (CBEC)Level achieved
for FY
Services of fixed telephone communication:
Percentage of orders for connection to local telephone network made for standard time period % Not less than 90 99
Percentage of pay-phones in operation % Not less than 90 0
Percentage of complaints related to network damage made for standard time period  % Not more 65 100
Percentage of invoices, which were deemed by the subscribers as incorrect   % Not more than 1 0
Percentage of unsuccessful calls for long-distance calls  % Not more than 10 0
Percentage of unsuccessful calls for local calls  % Not more than 5 0.57
Percentage of unsuccessful calls for local calls to Emergency Service % Not more than 5 0
Percentage of speech connection quality meeting the standards based on automatic evaluation method % Not less than 85 100
Percentage of calls meeting the standard response time for directory enquiry services % Not less than 95
100
Internet access services:
Percentage of complaints related to network damage made for standard time period  % Not less than 65% 99
Percentage of invoices, which were deemed by the subscribers as incorrect % Not more than 1% 1
Percentage of successful registration in the Internet network % Not less than 90% 100
Percentage of unsuccessful registration in the Internet network % Not more than 10% 0
Period of delay in data transmission to one end for Internet services   Not determined 1.17

 

 
Data on the minimum speeds of data transmission and reception for Internet access services for fixed communication, which are specified 
in the public contract for the provision of telecommunications services, as of the end of the last day of the reporting year (reporting period):
 
Characteristic
Using fiber optic cable (FTTx and others)
Minimum data rate 50
Minimum data reception speed
50

 


Hits: 766
Indicator (parameter) of service quality, as defined by NCCRI Unit of measurementService level determined by central body of executive power on communication (CBEC)Level achieved
for FY
Services of fixed telephone communication:
Percentage of orders for connection to local telephone network made for standard time period % Not less than 90 100
Percentage of pay-phones in operation % Not less than 90  -
Percentage of complaints related to network damage made for standard time period  % Not more 65 100
Percentage of invoices, which were deemed by the subscribers as incorrect   % Not more than 1 0
Percentage of unsuccessful calls for long-distance calls  % Not more than 10 4,87
Percentage of unsuccessful calls for local calls  % Not more than 5 2,18
Percentage of unsuccessful calls for local calls to Emergency Service % Not more than 5 0
Percentage of speech connection quality meeting the standards based on automatic evaluation method % Not less than 85 99,95
Percentage of calls meeting the standard response time for directory enquiry services % Not less than 95
100
Internet access services:
Percentage of complaints related to network damage made for standard time period  % Not less than 65% 99
Percentage of invoices, which were deemed by the subscribers as incorrect % Not more than 1% 1
Percentage of successful registration in the Internet network % Not less than 90% 99
Percentage of unsuccessful registration in the Internet network % Not more than 10% 0
Period of delay in data transmission to one end for Internet services   Not determined 0,76

 


Hits: 1447

Beginning from February 01, 2019  KANCOM terminates video-content service via Internet network and cancels the monthly charge for the lease of equipment owned by KANCOM. The Internet access and Telephony services will remain unchanged. 

You have the opportunity to obtain TV content from "Divan.TV". In this case you can be given prime access to "Divan.TV" service free-of-charge within 14 days after receiving a promocode (unique combination if letters and figures) from KANCOM. 

Once the Subscriber has chosen a TV package at: https://divan.tv/tariffs  he will pay charges according to the terms and conditions published at https://divan.tv/.

 


Hits: 1414
Найменування показника (параметра) якості телекомунікаційної послуги, який визначений НКРЗІ для оприлюдненняОдиниця виміруРівень, який встановлений центральним органом виконавчої влади в галузі зв'язку (ЦОВЗ)Досягнутий рівень за звітний рік
Послуги фіксованого телефонного зв'язку:
Відсоток заяв про підключення кінцевого обладнання споживачів до мережі місцевого телефонного зв’язку, виконаних за нормований час % не менше 90 100
Відсоток справних таксофонів % не більше 0,2  -
Відсоток заяв про пошкодження телекомунікаційної мережі, виконаних за нормований час  % не менше 65 100
Кількість заяв про пошкодження телекомунікаційної мережі з розрахунку на одну лінію доступу за рік   не більше 0,8 0
Відсоток рахунків, на які були отримані звернення  від споживачів  щодо їх некоректності (неправильності)  % не більше 1 0
Відсоток неуспішних викликів для міжміських викликів  % не більше 10 2,83
Відсоток неуспішних викликів для місцевих викликів % не більше 5
1,91
Відсоток неуспішних викликів для місцевих викликів до служб екстреної допомоги (СЕД) % не більше 5 0
Відсоток з'єднань, що відповідають нормам за якістю передачі мовної інформації, для методів оцінки за автоматичним методом вимірювання якості передачі мови % не менше 85 99,9
Відсоток викликів, які відповідають нормам за часом відповіді до системи інформаційно-довідкового обслуговування (СІДО) оператора % не менше 95 100
Послуги з доступу до Інтернет:
 Нормований час усунення пошкоджень телекомунікаційної мережі та відновлення доступу до послуг зі встановленими значеннями показників якості   не більше як одна доба 1
Відсоток рахунків, на які були отримані звернення від споживачів щодо їх некоректності (неправильності) % не більше ніж 1% 1
Відсоток незадовільних з’єднань за швидкістю передачі даних % не більше ніж 10% 0
Відсоток успішних реєстрацій у мережі % не менше ніж 90% 99
Відсоток відмов реєстрацій у мережі % не більше ніж 10% 1
Час затримки передач даних в один бік % не більше ніж 10% 1

 


Hits: 2010

SPECIAL OFFER!!!

With April 01, 2017 to May 31, 2017  operate the new tariffs!

Speed World/UkraineCost, UAH (VAT inclusive)
up to 50/100 Mbps
75.00
up to 100/100 Mbps
150.00

Special price for Internet connection - 1.20 UAH


Hits: 2514

KANCOM starts providing Internet and Telephony services from the date of opening of TC "Lavina Mall"


Hits: 2466

SPECIAL OFFER!!! Beginning with April 01, 2016 new tariffs take into effect!

Speed World/UkraineCost, UAH (VAT inclusive)
up to 50/100 Mbps
50.00
up to 100/100 Mbps
100.00

Special price for Internet connection - 1.20 UAH


Hits: 2262

 Special price for Internet connection - 1.20 UAH

The offer is valid from October 01, 2015 till December 31, 2015


Hits: 3564

 Special price for Internet connection - 1.20 UAH

The offer is valid from October 01, 2015 till December 31, 2015


Hits: 3508

Internet connection - 1.00 UAH


Hits: 0
Template Settings

Color

For each color, the params below will give default values
Blue Cyan Green Orange

Body

Background Color
Text Color

Background

Patterns for Layout Style: Boxed
Layout Style
Select menu
Google Font
Body Font-size
Body Font-family