До уваги орендаторів ТРЦ "Республіка Парк"

ТОВ "Канком почав надавати телекомунікаційні послуги в ТРЦ "Республіка Парк" з 12.11.2021р.


Перегляди: 0
Найменування показника (параметра) якості телекомунікаційної послуги, який визначений НКРЗІ для оприлюдненняОдиниця виміруРівень, який встановлений центральним органом виконавчої влади в галузі зв'язку (ЦОВЗ)Досягнутий рівень за звітний рік
Послуги фіксованого телефонного зв'язку:
Відсоток заяв про підключення кінцевого обладнання споживачів до мережі місцевого телефонного зв’язку, виконаних за нормований час % не менше 90 99
Відсоток справних таксофонів % не менше 90 0
Відсоток заяв про пошкодження телекомунікаційної мережі, виконаних за нормований час  % не менше 65 100
Відсоток рахунків, на які були отримані звернення  від споживачів  щодо їх некоректності (неправильності)   не більше 1 0
Відсоток неуспішних викликів для міжміських викликів  % не більше 10 0
Відсоток неуспішних викликів для місцевих викликів % не більше 5
0,57
Відсоток неуспішних викликів для місцевих викликів до служб екстреної допомоги (СЕД) % не більше 5 0
Відсоток з'єднань, що відповідають нормам за якістю передачі мовної інформації, для методів оцінки за автоматичним методом вимірювання якості передачі мови % не менше 85 100,00
Відсоток викликів, які відповідають нормам за часом відповіді до системи інформаційно-довідкового обслуговування (СІДО) оператора % не менше 95 100
Послуги з доступу до Інтернет:
Відсоток заяв про пошкодження мережі передачі даних загального коритування, виконаних за нормований час % не менше ніж 65% 99
Відсоток рахунків, на які були отримані звернення від споживачів щодо їх некоректності (неправильності) % не більше ніж 1% 0
Відсоток успішних реєстрацій у мережі для послуг із доступу до Інтернету % не менше ніж 90% 100
Відсоток відмов реєстрацій у мережі для послуг із доступу до Інтернету % не більше ніж 10% 0
Час затримки передачі даних в один бік для послуг із доступу до Інтернету   не встановлено 1,17 мс
Дані щодо мінімальних швидкостей передавання та приймання даних для послуг доступу до 
Інтернету для фіксованого зв'язку, які зазначені в публічному договорі про надання телекомуніка- 
ційних послуг, станом накінець останнього дня звітного року (звітного періоду):
Найменування показника З використанням волоконно-оптичного кабелю (FTTx та інших)
Мінімальна швидкість передавання даних 50
Мінімальна швидкість приймання даних 50

 


Перегляди: 0
Найменування показника (параметра) якості телекомунікаційної послуги, який визначений НКРЗІ для оприлюдненняОдиниця виміруРівень, який встановлений центральним органом виконавчої влади в галузі зв'язку (ЦОВЗ)Досягнутий рівень за звітний рік
Послуги фіксованого телефонного зв'язку:
Відсоток заяв про підключення кінцевого обладнання споживачів до мережі місцевого телефонного зв’язку, виконаних за нормований час % не менше 90 100
Відсоток справних таксофонів % не менше 90  -
Відсоток заяв про пошкодження телекомунікаційної мережі, виконаних за нормований час  % не менше 65 100
Відсоток рахунків, на які були отримані звернення  від споживачів  щодо їх некоректності (неправильності)   не більше 1 0
Відсоток неуспішних викликів для міжміських викликів  % не більше 10 3,39
Відсоток неуспішних викликів для місцевих викликів % не більше 5
2,16
Відсоток неуспішних викликів для місцевих викликів до служб екстреної допомоги (СЕД) % не більше 5 0
Відсоток з'єднань, що відповідають нормам за якістю передачі мовної інформації, для методів оцінки за автоматичним методом вимірювання якості передачі мови % не менше 85 100,00
Відсоток викликів, які відповідають нормам за часом відповіді до системи інформаційно-довідкового обслуговування (СІДО) оператора % не менше 95 100
Послуги з доступу до Інтернет:
Відсоток заяв про пошкодження мережі передачі даних загального коритування, виконаних за нормований час % не менше ніж 65% 99
Відсоток рахунків, на які були отримані звернення від споживачів щодо їх некоректності (неправильності) % не більше ніж 1% 1
Відсоток успішних реєстрацій у мережі для послуг із доступу до Інтернету % не менше ніж 90% 100
Відсоток відмов реєстрацій у мережі для послуг із доступу до Інтернету % не більше ніж 10% 0
Час затримки передачі даних в один бік для послуг із доступу до Інтернету   не встановлено 0,76 мс

Перегляди: 0

ТОВ "КАНКОМ" надає послуги зв'язку в наступних ТЦ:

  • ТРЦ "Гулівер", Спортивна площа, 1а

  • ТРЦ "SkyMall", просп. Генерала Ватутіна, 2т

  • ТРК "Проспект", вул. Гната Хоткевича, 1В

  • ТРЦ "РайON", вул. Миколи Лаврухіна, 4

  • ТРЦ "Lavina Mall",  вул. Берковецька, 6Д

  • ТРЦ "Doma center", вул. Будівельників, 40

  • ТЦ "ПОЛЯРНИЙ", вул. Петра Калнишевського, 2

  • ТЦ "Лівобережний", вул. Марини Раскової, 2-Б

  • ТЦ "Алладін", вул. Миколи Гришка, 3-А

  • ТЦ БудМайдан, Петропавловская вулиця, 12, Петропавлівська Борщагівка, Київська обл.

  • ТЦ «ГЛОБУС», Майдан Незалежності, 1

  • ТЦ «Євробазар», Дніпровська набережна 18

  • ТЦ "Меблеве містечко", вул. Соборна, 10, Петропавлівська Борщагівка, Київська обл.

  • ТЦ «Діамант», вул. Петропавлівська, 14-Е

  • ТЦ "Метроград", Бессарабська площа

  • ТРЦ «New Way», вул. Академіка Вербицького, 1

  • ТЦ "Піраміда", вул. Олександра Мишуги, 4

  • ТЦ “Променада”, вул. Багговутівська, 17-21,

  • ТЦ «Городок», Просп. Степана Бандери, 23

  • ТРЦ "Рівер молл", Дніпровська набережна, 10

  • БЦ "Астарта", вул. Ярославська 58

  • ТЦ "River Mall", вул. Дніпровська набережна, 12
Перегляди: 2242
Найменування показника (параметра) якості телекомунікаційної послуги, який визначений НКРЗІ для оприлюдненняОдиниця виміруРівень, який встановлений центральним органом виконавчої влади в галузі зв'язку (ЦОВЗ)Досягнутий рівень за звітний рік
Послуги фіксованого телефонного зв'язку:
Відсоток заяв про підключення кінцевого обладнання споживачів до мережі місцевого телефонного зв’язку, виконаних за нормований час % не менше 90 100
Відсоток справних таксофонів % не менше 90  -
Відсоток заяв про пошкодження телекомунікаційної мережі, виконаних за нормований час  % не менше 65 100
Відсоток рахунків, на які були отримані звернення  від споживачів  щодо їх некоректності (неправильності)   не більше 1 0
Відсоток неуспішних викликів для міжміських викликів  % не більше 10 4,87
Відсоток неуспішних викликів для місцевих викликів % не більше 5
2,18
Відсоток неуспішних викликів для місцевих викликів до служб екстреної допомоги (СЕД) % не більше 5 0
Відсоток з'єднань, що відповідають нормам за якістю передачі мовної інформації, для методів оцінки за автоматичним методом вимірювання якості передачі мови % не менше 85 99,95
Відсоток викликів, які відповідають нормам за часом відповіді до системи інформаційно-довідкового обслуговування (СІДО) оператора % не менше 95 100
Послуги з доступу до Інтернет:
Відсоток заяв про пошкодження мережі передачі даних загального коритування, виконаних за нормований час % не менше ніж 65% 99
Відсоток рахунків, на які були отримані звернення від споживачів щодо їх некоректності (неправильності) % не більше ніж 1% 1
Відсоток успішних реєстрацій у мережі для послуг із доступу до Інтернету % не менше ніж 90% 99
Відсоток відмов реєстрацій у мережі для послуг із доступу до Інтернету % не більше ніж 10% 0
Час затримки передачі даних в один бік для послуг із доступу до Інтернету   не встановлено 0,76 мс

Перегляди: 299

ТОВ "КАНКОМ" надає послуги зв'язку в наступних БЦ:

  • БЦ "КРИСТАЛ", Харківське шоссе, 171

  • БЦ "Астарта", вул. Ярославська, 58

  • БЦ "Гулівер", Спортивна площа, 1а

  • БЦ "Форум", просп. Степена Бандери, 9

  • БЦ "Форум", Охтирський провулок, 7а

  • БЦ "Сільвер Бриз", просп. Павла Тичини, 1в

  • БЦ "Капітал Холл", вул. Жилянська, 31

  • БЦ "Вектор", вул. Богдана Хмельницького, 52Б

  • БЦ "Іллінський", вул. Іллінська, 8

  • БЦ "Парус", вул. Мечнікова, 2


Перегляди: 1981
Template Settings

Color

For each color, the params below will give default values
Blue Cyan Green Orange

Body

Background Color
Text Color

Background

Patterns for Layout Style: Boxed
Layout Style
Select menu
Google Font
Body Font-size
Body Font-family