Канком почав надавати в торгівельні приміщення послуги інтернет та телефонії з моменту відкриття ТЦ "Лавина" , що відбулося 01.12.2016р.


Перегляди: 3050

Канком почав укладати договори з споживачами телекомунікаційних послуг, що орендують торговельні площі в ТЦ"Лавина", відкриття якого заплановане на 27 жовтня 2016 року


Перегляди: 3568

До уваги абонентів, у яких є абонентське обладнання AURA HD PLUS або AURA HD PLUS WiFi та Інтернет-центри ZYXEL KEENETIK (будь-якої модифікації), мають можливість безкоштовного отримання відеоконтенту при підключені до мережі Інтернет.


Перегляди: 3253

Увага Акція!!!

З 01 квітня 2016 року в дію вступають акційні тарифні плани:

Швидкість, Світ/УкраїнаВартість, грн. з ПДВ
до 50/100 Мбит/с 50.00
до 100/100 Мбит/с 100.00

 Підключення до мережі Інтернет - 1,20 грн.


Перегляди: 4906
У зв'язку з розвитком 3G-технології та впровадженням радіотехнології «Цифровий стільниковий радіозв’язок ІМТ-2000 (UMTS) Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сфері зв'язку та інформатизації, заборонено експлуатацію радіотелефонів стандарту DECT 6.0. Детальніше: До уваги споживачів послуг фіксованого телефонного зв’язку!
Перегляди: 4471
Найменування показника (параметра) якості телекомунікаційної послуги, який визначений НКРЗІ для оприлюдненняОдиниця виміруРівень, який встановлений центральним органом виконавчої влади в галузі зв'язку (ЦОВЗ)Досягнутий рівень за звітний рік
Послуги фіксованого телефонного зв'язку:
Відсоток заяв про підключення кінцевого обладнання споживачів до мережі місцевого телефонного зв’язку, виконаних за нормований час % не менше 90 100
Відсоток справних таксофонів % не більше 0,2  -
Кількість звернень щодо сторонніх підключень з розрахунку на одну лінію доступу за рік   не менше 65 0
Відсоток заяв про пошкодження телекомунікаційної мережі, виконаних за нормований час % не більше 0,8 100
Кількість заяв про пошкодження телекомунікаційної мережі з розрахунку на одну лінію доступу за рік   не більше 1 0
Відсоток рахунків, на які були отримані звернення  від споживачів  щодо їх некоректності (неправильності) % не більше 1 0
Відсоток звернень щодо організаційних аспектів обслуговування % не більше 1 0
Відсоток звернень щодо технічних аспектів обслуговування % не більше 10 0,39
Відсоток неуспішних викликів для міжміських викликів % не більше 5 2,52
Відсоток неуспішних викликів для місцевих викликів % не більше 90
2,60
Відсоток викликів, які відповідають нормам за часом завершення виклику для міжміських викликів % не більше 90
93,98
Відсоток викликів, які відповідають нормам за часом завершення виклику для місцевих викликів % не більше 90
96,33
Відсоток неуспішних викликів для місцевих викликів до служб екстреної допомоги (СЕД) % не більше 90
0
Відсоток з'єднань, що відповідають нормам за якістю передачі мовної інформації, для методів оцінки за автоматичним методом вимірювання якості передачі мови % не більше 90
91,7
Послуги з доступу до Інтернет:
 Нормований час усунення пошкоджень телекомунікаційної мережі та відновлення доступу до послуг зі встановленими значеннями показників якості   не більше як одна доба 1
Відсоток рахунків, на які були отримані звернення від споживачів щодо їх некоректності (неправильності)  % не більше ніж 1% 1
Відсоток звернень щодо організаційних аспектів обслуговування  % не більше ніж 1% 1
Відсоток звернень щодо технічних аспектів обслуговування  % не більше ніж 1% 1
Відсоток реєстрацій, які відповідають нормам за часом реєстрації в мережі % не менше ніж 90% 99
Відсоток незадовільних з’єднань за швидкістю передачі даних % не більше ніж 10% 0
Відсоток успішних реєстрацій у мережі % не менше ніж 90% 99
Відсоток відмов % не більше ніж 10% 1

 


Перегляди: 4174
Template Settings

Color

For each color, the params below will give default values
Blue Cyan Green Orange

Body

Background Color
Text Color

Background

Patterns for Layout Style: Boxed
Layout Style
Select menu
Google Font
Body Font-size
Body Font-family