Рівні показників якості телекомунікаційних послуг та обслуговування споживачів за 2013 рік

 

Найменування показника (параметра) якості телекомунікаційної послуги, який визначений НКРЗІ для оприлюдненняОдиниця виміруРівень, який встановлений центральним органом виконавчої влади в галузі зв'язку (ЦОВЗ)Досягнутий рівень за звітний рік
за звітний рік
Послуги фіксованого телефонного зв'язку:
Відсоток заяв про підключення кінцевого обладнання споживачів до мережі місцевого телефонного зв’язку, виконаних за нормований час % не менше 90 100
Кількість звернень щодо сторонніх підключень з розрахунку на одну лінію доступу за рік - не більше 0,2 0
Відсоток заяв про пошкодження телекомунікаційної мережі, виконаних за нормований час % не менше 65 100
Кількість заяв про пошкодження телекомунікаційної мережі з розрахунку на одну лінію доступу за рік - не більше 0,8 0
Відсоток рахунків, на які були отримані звернення від споживачів щодо їх некоректності (неправильності) % не більше 1 0
Відсоток звернень щодо організаційних аспектів обслуговування % не більше 1 0
Відсоток звернень щодо технічних аспектів обслуговування % не більше 1 0,3
Відсоток неуспішних викликів для міжміських викликів % не більше 10 2,72
Відсоток неуспішних викликів для міських викликів % не більше 5 3,05
Відсоток викликів, які відповідають нормам за часом завершення виклику для міжміських викликів % не меньше 90 99,30
Відсоток викликів, які відповідають нормам за часом завершення виклику для міжміських викликів % не меньше 85 96,19
Відсоток неуспішних викликів для місцевих викликів до СЕД % не більше 5 0
Template Settings

Color

For each color, the params below will give default values
Blue Cyan Green Orange

Body

Background Color
Text Color

Background

Patterns for Layout Style: Boxed
Layout Style
Select menu
Google Font
Body Font-size
Body Font-family