Друк

 Рівні показників якості телекомунікаційних послуг та обслуговування споживачів за 2018 рік

15.01.2019

Найменування показника (параметра) якості телекомунікаційної послуги, який визначений НКРЗІ для оприлюдненняОдиниця виміруРівень, який встановлений центральним органом виконавчої влади в галузі зв'язку (ЦОВЗ)Досягнутий рівень за звітний рік
Послуги фіксованого телефонного зв'язку:
Відсоток заяв про підключення кінцевого обладнання споживачів до мережі місцевого телефонного зв’язку, виконаних за нормований час % не менше 90 100
Відсоток справних таксофонів % не менше 90  -
Відсоток заяв про пошкодження телекомунікаційної мережі, виконаних за нормований час  % не менше 65 100
Відсоток рахунків, на які були отримані звернення  від споживачів  щодо їх некоректності (неправильності)   не більше 1 0
Відсоток неуспішних викликів для міжміських викликів  % не більше 10 4,87
Відсоток неуспішних викликів для місцевих викликів % не більше 5
2,18
Відсоток неуспішних викликів для місцевих викликів до служб екстреної допомоги (СЕД) % не більше 5 0
Відсоток з'єднань, що відповідають нормам за якістю передачі мовної інформації, для методів оцінки за автоматичним методом вимірювання якості передачі мови % не менше 85 99,95
Відсоток викликів, які відповідають нормам за часом відповіді до системи інформаційно-довідкового обслуговування (СІДО) оператора % не менше 95 100
Послуги з доступу до Інтернет:
Відсоток заяв про пошкодження мережі передачі даних загального коритування, виконаних за нормований час % не менше ніж 65% 99
Відсоток рахунків, на які були отримані звернення від споживачів щодо їх некоректності (неправильності) % не більше ніж 1% 1
Відсоток успішних реєстрацій у мережі для послуг із доступу до Інтернету % не менше ніж 90% 99
Відсоток відмов реєстрацій у мережі для послуг із доступу до Інтернету % не більше ніж 10% 0
Час затримки передачі даних в один бік для послуг із доступу до Інтернету   не встановлено 0,76 мс