| Найменування показника (параметра) якості телекомунікаційної послуги, який визначений НКРЗІ для оприлюднення | Одиниця виміру | Рівень, який встановлений центральним органом виконавчої влади в галузі зв'язку (ЦОВЗ) | Досягнутий рівень за звітний рік |
| Послуги фіксованого телефонного зв'язку: |
| Відсоток заяв про підключення кінцевого обладнання споживачів до мережі місцевого телефонного зв’язку, виконаних за нормований час |
% |
не менше 90 |
100 |
| Відсоток справних таксофонів |
% |
не менше 90 |
- |
| Відсоток заяв про пошкодження телекомунікаційної мережі, виконаних за нормований час |
% |
не менше 65 |
100 |
| Відсоток рахунків, на які були отримані звернення від споживачів щодо їх некоректності (неправильності) |
|
не більше 1 |
0 |
| Відсоток неуспішних викликів для міжміських викликів |
% |
не більше 10 |
4,87 |
| Відсоток неуспішних викликів для місцевих викликів |
% |
не більше 5
|
2,18 |
| Відсоток неуспішних викликів для місцевих викликів до служб екстреної допомоги (СЕД) |
% |
не більше 5 |
0 |
| Відсоток з'єднань, що відповідають нормам за якістю передачі мовної інформації, для методів оцінки за автоматичним методом вимірювання якості передачі мови |
% |
не менше 85 |
99,95 |
| Відсоток викликів, які відповідають нормам за часом відповіді до системи інформаційно-довідкового обслуговування (СІДО) оператора |
% |
не менше 95 |
100 |
| Послуги з доступу до Інтернет: |
| Відсоток заяв про пошкодження мережі передачі даних загального коритування, виконаних за нормований час |
% |
не менше ніж 65% |
99 |
| Відсоток рахунків, на які були отримані звернення від споживачів щодо їх некоректності (неправильності) |
% |
не більше ніж 1% |
1 |
| Відсоток успішних реєстрацій у мережі для послуг із доступу до Інтернету |
% |
не менше ніж 90% |
99 |
| Відсоток відмов реєстрацій у мережі для послуг із доступу до Інтернету |
% |
не більше ніж 10% |
0 |
| Час затримки передачі даних в один бік для послуг із доступу до Інтернету |
|
не встановлено |
0,76 мс |